GLO

GLO (Glidende overgang) er starten for de kommende skolebørn, hvor de kan få en tryg og glidende overgang fra børnehave og til skolestarten på Aalykkeskolen. Det er starten på noget nyt, og det kan være et stort skridt for det enkelte barn - men også for jer forældre. Vi vægter samarbejdet med jer forældre meget højt, og vil derfor gerne invitere til et tæt samarbejde med jer, så vi kan skabe en god og tryg overgang for jeres børn.

Vi er optaget af at skabe en god overgang fra børnehave til skole, og derfor arbejder vi tæt sammen med vores tre distriktsbørnehaver - Midtbyens Børnehus, Daginstitutionen Under Egen og Børnehuset ved Åen.

Der afholdes infomøde på Aalykkeskolen i caféen for kommende GLO børns forældre d. 24/10 2023 mellem kl. 17.00-18.30. Her vil vi fortælle jer om, hvad det vil sige at gå i GLO, at være forældre til skolesøgende børn og hvad Aalykkeskole og SFO er for noget.

I vil senere blive inviteret til et opstartsmøde lige inden GLO begynder, nemlig onsdag d. 20.3.24 kl. 16.30-18.00 i pigernes gymnastiksal.

Glidende Overgang starter tirsdag d. 2. april kl. 8.30 i pigernes gymnastiksal.

I kan læse mere om vores GLO i de nedenstående dokumenter.